Conditii de utilizare
TERMENI SI CONDITII
DECLARATIE
Termenii și condițiile de utilizare a site-ului OREOS COM SRL sunt detaliate mai jos și trebuie citite cu atenție. Este posibil ca acești termeni să fie diferiți din când în când și, prin urmare, trebuie să le verificați înainte de a efectua o achiziție nouă.
Rețineți că orice utilizare a acestui site sau achiziție realizată prin intermediul acestui site reprezintă un acord care să respecte termenii și condițiile detaliate mai jos, care trebuie să aibă prioritate față de orice alți termeni și condiții. Orice contracte sau acorduri încheiate între dvs. și noi prin intermediul acestui site Web vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația europeană și orice litigii sau proceduri vor face obiectul jurisdicției exclusive a instanțelor din România.
CUMPARATURI ONLINE
Ne-am ocupat de prezentarea cât mai exactă a produselor pe site-ul nostru. Imaginile pe care le vedeți depind de capacitatea de afișare și de culorile monitorului. Prin urmare, nu putem garanta că imaginile produsului pe care le vedeți reprezintă o reprezentare exactă a mărfurilor reale. Înainte de a plasa o comandă, ar trebui să citiți următoarele: Comenzi, Informații de livrare și Politica de Retur. Aceste pagini fac parte din acești termeni și condiții și conțin informații importante despre comanda dvs.
VERIFICĂRI DE VALIDARE
Toți deținătorii de carduri de credit si de debit sunt supuși verificărilor de validare și autorizării de către emitentul cardului. Dacă emitentul cardului dvs. de plată refuză să ne autorizeze plata, nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau anulare a comenzii.
În plus, în scopul prevenirii utilizării frauduloase a cardurilor de credit si de debit, vom verifica validarea numelelor, adreselor și altor informații furnizate în timpul procesului de comandă si în timpul înregistrărilor disponibile. De asemenea, o terță parte poate fi instruită să efectueze aceste verificări. Comandând de pe site-ul https://oreosfashion.ro/, vă dați consimțământul de a efectua astfel de verificări. Va trebui să vă contactăm prin scrisoare, telefon sau e-mail pentru a verifica detaliile înainte de a putea procesa și expedia comanda dvs. sau s-ar putea să nu putem accepta comanda.
ERORI
Pentru a oferi cea mai bună selecție posibilă de haine, baza noastră de date este actualizată frecvent. În timpul procesului de actualizare se adaugă și se elimină haine, ocazional se întâlnesc probleme legate de integritatea datelor care duc la informații inexacte, deoarece se referă la disponibilitatea prețurilor și / sau a hainelor. Ne rezervăm dreptul de a corecta orice informații inexacte care pot apărea și, la discreția noastră, vă va anula comanda sau vă vom oferi o opțiune pentru a selecta haine de valoare egală sau mai mare.
POLITICA DE RETUR
OREOS COM SRL va oferi o rambursare sau un schimb integral dacă primiți un produs defect sau sunteți nemulțumiti de un element primit în următoarele condiții:
Dacă vreun element din comanda dvs. se dovedește a fi defect, vă rugăm să returnați articolele la OREOS COM SRLcu o copie a notei de livrare, sunați echipa de experți pentru clienții OREOS COM SRL pentru a obține un număr de returnări și, de asemenea, indicați dacă doriți doriți să primiți o rambursare sau un schimb.
Promisiunea noastră de a înlocui elementul sau de a restitui banii nu se aplică defectelor sau daunelor cauzate de accident, neglijență sau utilizare incorectă.
Dacă vă răzgândiți, puteți returna orice produs către OREOS COM SRL, nedeschis și în stare perfectă, în termen de 14 de zile de la primirea livrării:
Pentru comenzile online, o rambursare poate fi solicitată în termen de 14 de zile.
O schimbare poate fi solicitată doar în cazul achizițiilor efectuate în showroom-urile noastre în termen de 14 zile de la cumpărare.
Contactați echipa de relatii cu clientii OREOS COM SRLpentru a obține un număr de returnări, includeți motivul pentru care produsul a fost returnat și indicați dacă doriți să primiți o rambursare (exclusiv taxa inițială de livrare) sau un schimb.
Cu excepția mărfurilor defecte sau necorespunzătoare, în cazul în care drepturile dvs. legale nu sunt afectate, mărfurile personalizate efectuate conform specificațiilor clientului nu pot fi returnate.
Pentru mai multe detalii privind returnarea achiziției către un magazin OREOS COM SRL, vă rugăm să consultați verso-ul notei de livrare. În toate cazurile, trebuie să obțineți un număr de returnări prin contactarea echipei de experți pentru clienți OREOS COM SRL. Acest lucru ne va asigura că putem urmări in detaliu procesul de returnare.
ANULAREA COMENZII
Pentru a anula o comandă, trimiteți-ne un e-mail laoreos.fashion@gmail.com în termen de 48 de ore, iar echipa noastră va anula și va restitui metoda originală de plată pentru dvs. Rețineți că nu putem anula comenzi care includ produse personalizate sau modificate, deoarece acestea sunt deja procesate. În cazul în care nu putem livra comanda în termenele standard de livrare, aveți dreptul să anulați comanda fără penalități. În cazul în care anulați comanda, vă vom restitui prețul pe care l-ați plătit pentru bunuri. Acesta nu va include taxa de livrare dacă ați anulat comanda după expedierea produselor, indiferent daca ati optat pentru livrarea expres. Aveți datoria de a lua la cunostinta si de a vea grija rezonabilă a bunurilor, ceea ce înseamnă că bunurile trebuie să fie neutilizate.
ADRESA DE LIVRARE
Toate livrările vor fi efectuate la adresa dvs. specificată în comandă. Putem, la discreția și pe cheltuiala noastră, să livrăm separat părți din comandă. Dacă nu vă putem livra produsele la adresa pe care ați specificat-o din orice motiv, vă vom anunța și vom stoca produsele. Dacă doriți să vă redirecționăm produsele, va trebui să ne autorizați să vă debităm cartea de credit / debit pentru o astfel de re-livrare. Dacă nu putem sa va contactam în termen de 28 de zile, vom anula comanda și vom rambursa plata către dvs., mai puțin costurile de livrare pe care le-am efectuat deja.
O semnătură va fi necesară pentru a primi comanda și veți fi responsabil de produsele primite, imediat ce acestea sunt livrate. Proprietatea produselor va trece la dvs. după ce am primit plata în întregime.
Dacă decideți să trimiteți comanda dvs. la o altă adresă decât cea proprie, va fi totuși necesară o semnătură, iar condițiile generale de livrare vor rămâne neschimbate.
DREPTURI DE AUTOR SI CONTINUTUL SITE-ULUI
OREOS COM SRL și filialele sale sunt proprietarii drepturilor de autor ale acestui site și toate materialele de pe acest site, inclusiv conținut, design, text, grafică și fotografii.
Puteți descărca și imprima conținut de pe acest site în scopuri legate de mass-media sau numai pentru uz personal. Acest lucru este condiționat de faptul că materialul este reprodus cu exactitate și nu este utilizat într-o manieră derogatorie sau într-un context înșelător. În cazul în care acest material este reprodus, publicat, difuzat sau emis altfel altora, sursa și drepturile de autor trebuiesc recunoscute. Permisiunea de a reproduce comunicatele de presă ale societății OREOS COM SRL nu se extinde asupra oricărui material de pe acest site care este identificat ca fiind "drepturile de autor ale unui terț". Niciun drept, titlu sau interes pentru orice material descărcat sau software nu va fi transferat prin descărcarea respectivă. Este posibil să nu faceți nicio altă utilizare a materialelor de pe acest site (inclusiv reproducerea, publicarea, modificarea, distribuirea, difuzarea sau orice altă exploatare, cu excepția celor de mai sus) fără permisiunea noastră scrisă.